Zdrowy, łatwy w przygotowaniu i przede wszystkim smaczny deser. W lecie sprawdzi się idealnie. Świetnie nada się na drugie śniadanie do pracy, a robi się go błyskawicznie.

Składniki na 3 porcje:

  • 130g mango
  • 100g brzoskwini
  • Łyżeczka soku z cytryny
  • 30g chia
  • 60g mleczka kokosowego (ja dałam light)
  • 70g jogurtu naturalnego
  • 45g ulubionej granoli bez cukru (np. z tego przepisu: https://fitzjocouple.pl/chrupiaca-granola-dyniowa/)
  • Wiórki kokosowe do dekoracji

Wykonanie:

  1. 100g mango i brzoskwinię zblenduj na mus z sokiem z cytryny. Wyłóż na dno słoiczków lub pucharków.
  2. Chia zalej wrzątkiem (do wysokości nasion) i odstaw na kilka minut do napęcznienia. Wymieszaj z mleczkiem kokosowym i jogurtem. Możesz dodać odrobinę miodu do smaku (ja nie dawałam). Wyłóż masę na warstwę musu i posyp granolą.
  3. Pozostałe mango pokrój w kostkę i udekoruj deser. Posyp wiórkami kokosowymi.
  4. Możesz zjeść deser od razu lub zabrać w słoiczku na wynos. Smacznego 🙂

Makro w 1 porcji:

E: 194 kcal

B: 7g

W: 22g

T: 8g